Pricktest

Idag var vi iväg för att göra ett pricktest på Jesper. Har haft funderingar på varför han ALLTID har snor bobber i näsan och snörvlar konstant. Min största fasa har varit att han kanske har  kvalster eller damm allergi.

Väl där så går allting jätte bra. 10 prickar på armen ( Jesper säger inte ett pip när hon sticker honom ) Lilla stora Jesper, han är alltid så stark, säger inte ett knyst. Jag ser hur han spänner sig  men är stilla som få.

image301


Efter att ha sutti i väntrummet och låtit 10 min gå får vi komma in igen för att kolla prickarna. Ingen reaktion! Ingen allergi! Så skönt...

Glada blev vi! Jesper fick medalj från hemliga lådan hos doktorn. Vi firade med att handla en Kalle Anka tidning till tappre Jesper och bullar till oss alla att festa på.

image302

Medaljen på plats!

***


Kommentarer
Postat av: cia

Åh, skönt att det inte är nån allergi, men fortfarande irriterande att han är så snorig förstårs. :(

Vad jätteduktig han var!

Postat av: Anonym

Vilken duktig kille. Tänk att de kan klara av tuffa undersökningar utan gnäll - klok son. Skönt att det inte var något. Var själv en sån där snorig unge som liten (och det är jag nog fortfarande-fast större). Vi är väl några som drar på oss sånt, utan någon allergi.

2008-01-16 @ 21:47:07
Postat av: Malin

Hej!
Jag har nyss flyttat in hos min sambo i Kungsbacka.
Har en dotter på snart 5 år. Dottern går på dagis i Göteborg och kommer antagligen att fortsätta göra det eftersom att hennes pappa bor där. Jag har min dotter hos mig varannan vecka. Sambon har inga barn och känner heller inga som har barn i den åldern. Dottern skulle behöva ha lekkompisar i Kungsbacka.
Har du några tips på områden där det finns mycket barn? Lekplatser som det samlas barn på. Vi bor i Hanhals och nu på vintern ser man inte ett enda barn som dottern skulle kunna leka med. Svara gärna på min mail! Tack tack

2008-01-25 @ 22:49:18
Postat av: Annika

En sån superduktig kille han är du..... vad skönt att han inte hade några allergier!!!!
Sköt om er så hörs vi snart hoppas jag!! Stora kramar från mig till er alla...
=)

2008-01-28 @ 19:12:26
Postat av: Sara&Emma

Hej!
Nu har vi startat upp en blogg där vi säljer våra barnmössor! Det är härliga barnmössor i våriga färger o mönster!
Kolla in vår blogg vettja! ;)

Ha en bra dag! Sara&Emma

2008-03-20 @ 09:40:05
URL: http://amigocollection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback