Varm i hjärtat

Här om dan när jag hämtade mina små på dagis, så var det ganska lugnt, få barn, inga andra föräldrar. Så jag och fröken M pratades vid, Julias fröken. Jag vet att Julia gillar fröken M, hon pratar mycket om henne.

Fröken M berättade med en glad, intensiv och energisk röst att hon verkligen gillar Julia. Hon älskar att J är så nyfiken, sprallig, glad och en frisk fläkt.

Som mamma blev jag ju alldeles varm i hjärtat. Så härligt att få höra nåt sånt. Annars är de ju väldigt neutrala, fröknarna. Hon passade nog på nu när tillfälle gavs. I vanliga fall är det ju annars både fullt med barn och föräldrar runt en när man hämtar.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Britta

Mysigt att få höra något sådant om sitt barn. Själv tycker jag att Julia ser så underbart troll-unge-gullig ut på nåt sätt. Det kanske inte var snällt sagt, men det var snällt menat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback