GRATTIS MORMOR!!

Ett stort Grattis till Mormor på hennes födelsedag.
 HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!

image234

Bamse kramar från oss!

***

Idag har vi varit hemma från dagis och jobb. Jätte härligt att vara lediga.
Sovmorgon och sköna lunken hela dagen. Cykel tur och mumsat glass.

Jesper kom med bästa kommentaren när vi skulle gå ut:

image235

Så sant så sant!

***
Ritat har vi ju hunnit med också

image236

Julia i full koncentration.

***
Sovit ihop i sacco säckarna

image237

Så mys pysigt.

***

Jesper har även agerat fotograf, här är några av hans bilder.

image238

***

image239

***

image240

Det där med focus är ju inte helt lätt, men annars alldeles ypperligt bra bilder.

***
Sen vill jag vurma om Läskefabriken i Vimmerby. De härliga etiketterna på flaskorna är helt underbara. 

image241

Visst är den fin ( skärpan var visst inte riktigt med mig här hi hi hi )
Bakside texten är absolut bäst.

***
Här är mitt senaste tillskott ( som är klart ) har flera saker under tillverknning men, men det tar sin lilla tid.

image242

***

image243

***
Ha en härlig dag!!

***

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Kul att få en liten titt hos dig, den där läsken blir jag lite sugen på. Får nog åka hem och se om den finns där för här uppe uppskattar de visst inte de sorterna :S

Postat av: Cecilia

Snyggt trädtyget blev bakom soffan. Satte du den på en ram eller? Den passar verkligen till den röda väggen. Jesper är ju en riktigt hejarfotograf...hihi.
Mysigt när de sov ihop i sacco....:)
kram Cecilia

2007-05-31 @ 09:31:50
Postat av: Veggomamman

Men vilke nunderbar Saccosäcksovbild. Syskonkärlek!

2007-06-02 @ 22:35:55
URL: http://veggomamman.blogg.se
Postat av: Jenny

Mysig dag och jag älskar bilden på dina små i saccosäcken -gullpluttar!
kram

2007-06-05 @ 09:27:34
URL: http://spaces.msn.com/members/theamoas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback