Hur gick det nu med mina tavlor...

I lördags smög jag mig dit, M var med och Julia. Många fina tavlor hängde runt väggarna, skulpturer. Människor gick och sippade på cider och smaskade på både godis och pepparkakor.

Julia hittade godis bordet och tyckte stället var toppen bra, väldigt kul att pilla på saker som man inte ska pilla på tyckte hon också . Efter lite sökande så hittade vi då ett av mina alster. Glupp...kändes lite underligt. Där hängde den i ett hörn med andra tavlor. Kunde knappt titta...men skoj var det såklart!

Omnibus heter utställningen. På latin betyder det "för alla". Den pågår fram till den 20 december. Är ni i Kungsbacka ska ni absolut kika in på fyren och Omnibus utställningen!

***


Kommentarer
Postat av: Britta

Åh, vad roligt att du fick med ett alster. Läser just nu en bok om hur man kan tänka om sitt liv, att se förbi hinder och vara närvarande i nuet. Det passade så bra med ditt inlägg mitt i min läsning. Små mål som leder mot det man vill inrikta sitt liv emot. För dig verkar det handla om din egen kreativitet och skaparglädje.

Vad fina bilder det var från dansen förresten. Han såg ju hur cool ut som helst.

Kramar!

Postat av: Lena & Anton

Så roligt och vilken konstig känsla att se sina egna alster exponerade på det viset :)
Har jag vägarna förbi i december så ska jag allt kika in. Har ju en bekant som är konstnär och jag älskar det hon gör och det är så roligt att följa henne i hennes blogg.
http://www.camillaengman.com/misc/

Kram

2007-12-02 @ 13:11:47
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Maria H

Det gjorde du alldeles rätt i! Att lämna in alltså. Tror säkert många njuter av dina alster. Blev riktigt nyfiken också... Borde nog ta en sväng till Kungsbacka kanske....

kram

2007-12-03 @ 19:25:26
Postat av: Elin

Vad roligt att du tittat in i bloggen:) Skåpen är 312mm plus luckan. Du kan gå in och titta på www.ballingslov.se
Ha det så bra!

2007-12-08 @ 23:02:10
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Cecilia

Coolt att du fick med ett alster - vad härligt! Jag måste försöka komma iväg och kolla in utställningen och ditt bidrag.

Kul att se sitt eget verk på väggen med en massa andra...:)

kram Cecilia

2007-12-10 @ 10:49:32
URL: http://sisselaj.blogg.se
Postat av: Birka

Åh vad kul det hade varit att se dina alster.
Apropå alster så postade jag mitt paket till dig nu i kväll. Hoppas att du blir nöjd.

2007-12-10 @ 20:06:03
Postat av: Birka

Nu har mitt paket kommit och jag var som ett barn på julafton :). Tusen miljoner tack för det fina hjärtat och den ljuvliga strumpan. De pryder nu sina platser här i residenset

2007-12-16 @ 10:18:10
URL: http://www.lindal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback