Underbar höst morgon!

Har just kommit in från min morgon promenad. Det är så där riktigt höstigt ute, det små blåser  så löven prasslar, solen skiner lågt över husen, fåglarna kvittrar och det biter lite lätt i kinderna. Precis som det ska vara. Härligt!

Strax ska jag fara ner till torget och ha en lunch träff, det ska bli skoj att sitta å babbla lite. Eftersom jag är arbetslös händer det inte för ofta att man har ett socialt liv på dagarna. Så när det sker är det en stor höjdpunkt.

Jag har postat ett paket till Birka, vi ska byta lite saker, skoj. Hon är jätte duktig på att sy så hon ska fixa en fin klänning till lill tjejen och jag har gjort ett hemligt paket till henne. Hoppas post gången går fort fort.

Sen är det ju helt otroligt att denna lill kille snart, väldigt snart fyller 4. Jösses, det var inte länge sedan han var pytt.

69579-129

Liten Jesper

Kommentarer
Postat av: Katrin

Här ser man hur lika era barn är (tycker jag iaf)! ;-)
Tja du, tiden flyger iväg!

2006-10-12 @ 14:48:16
Postat av: Anonym

Jag väntar också otåligt. Du vet ju vad du får men jag är full av förväntan!!

2006-10-12 @ 18:47:27
Postat av: Birka (m. Emelia & Nathael)

Åh mitt paket är här! Superfint, till och med mycket finare än det sett ut på dina bilder! Tusen tack!

Postat av: Li

OJJJ! Snö i massor!! *saknar* Ser riktigt vintermysigt ut, fullt påpälsad! Må så gott!

2006-10-17 @ 18:19:14
URL: http://devilleplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback