Underbar Helg

I fredags när M kom hem från jobbet så tog jag bilen och drog iväg hem till min kompis A ( ja man får säga så, jag är inte så vuxen hi hi hi ). Det var in bokat tjej kväll med övernattning!! Tjoho vad härligt!

Kan säga att vi började med att äta gott, dricka gott, sen tittade vi lite på Idol sen började vi glutta på

69579-124

Den gamla godingen...det blev många skratt, speciellt när man såg deras outfits och frisyrer. Jösses vilka hår. Såg man verkligen ut så?? Efter ett tag började musiken mixas på hög nivå. Miss Dj A drog igång värsta discot. Och inte var vi sena att skaka loss, både till Macarena och Magnus Carlsson. Tur att ingen såg oss, dock filmade L oss med mobilen, så det finns bildbevis på detta. Hua!!!

Lördagen blev sovmorgon och mys i soffan innan det var dax att dra sig hem till trollen och mannen.

Hann vara hemma i ca 1 tim innan det var dags för M och Jesper att åka till farmor och farfar. De skulle ha en egen pappa-son natt ute på landet hos släkten. Så först en massa kramar och prat  sen vink hej då.

Då var det bara jag och lill skruttan kvar. Vi hade det så mysigt, tills det började åska och blixtra som bara den. Jösses. Det var länge sedan jag var med om ett sånt oväder. Trodde blixten skulle slå ner i huset. Den var precis ovanför oss.

69579-122

Jag sprang runt å drog ur kontakter. Julia och jag satt  i sängen och försökte leka lite. Jag var lite skakis det ska gudarna veta. Men tur nog drog det över och resten av kvällen blev lugn.
Vi sov gott och lagom till lunch nästa dag kom Jesper å pappa hem.

Har även hunnit att posta det första brevet till min nya brevvän i
69579-123.
Spännande  å se när jag får ett svar.
Kul kul.



 


Kommentarer
Postat av: A

Visst hade vi det mysigt! Ser fram emot nästa "date" !! Vi måste verkligen se till att göra detta till en tradition! =)

Kramis från A

2006-10-03 @ 08:36:24
Postat av: Elin

Låter som en mysig helg med övernattning. Och den filmen är ju så bra:)
Vi hade också oväder här i lördagskväll, inte alls kul. Och länge höll det på. Igår fick vi också lite åska och blixtrar och massa regn.
Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback