Torsdag 19:e oktober

Ja ha då har snart denna dag gått också. Ganska grått ute, lite fuktigt så där, ingen sol dag i alla fall. Hemma med halv dålig Jesper, Julia på dagis. Men för att latja till det lite så får ni här se vad som serverades till lunch...

69579-134
Lax med potatis och grönt...smarrigt faktiskt
Även Jesper gillar detta

69579-133

Han har även fotograferat med kameran och vad som blev, ser ni här:

69579-132

Vinkeln är ju lite rolig...

Sen har han studerat reklamen från leksaks butiken noga. Han har kryssat för vad han önskar sig mest av allt, enligt honom är det viktigt att tomten får veta vad han vill ha, ifall han inte får det imorgon när han fyller år.

Detta är nr 1 på önskelistan.
69579-131

Kommentarer
Postat av: Li

Hihi!! Härligt med små fotografer! *S* Får väl hoppas han får en sån där fin kranbil på sin stora dag imorgon då!! Ha en fortsatt bra dag, laxen såg ju god ut, får nog ta och fixa det nån dag, det såg väldigt gott ut!! :-)

Kram kram

Postat av: Magda

oj vad maten såg god ut! Här studeras också leksaksaffärernas reklam mycket noga:)
Kram

2006-10-19 @ 19:39:26
Postat av: Britta

Tycker lunchen såg hur läcker ut som helst. Önskar att jag verkligen stod på mig och gjorde de där läckra grönsaks-arrangemangen. Älskar det själv, men mannen ratar det verkligen och då ser inte barnen någon anledning att äta det heller. Tack och lov har jag en stor tjej som ibland kan vara på min sida när jag vill inför lite nyttigare matvanor.

Kul att Jesper kryssar för vad han önskar. Hälsa honom och gratulera på födelsedagen. Såg att vi fick en leksakskatalog med posten idag.

Stor kram!

2006-10-20 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback