Snoriga näsor och feber toppar

Japp nu har den slagit till, den första sjukdomen för hösten. Konstig är den också, feber endast natte tid, hosta och lite rinnande näsa. Först var det Julia nu är det Jesper...hur lång tid tar det innan jag får den tro...
Just nu har jag inte riktigt tid att bli sjuk,

1: Jesper fyller 4 på fredag
2: Jag måste fixa presenter till honom
3: Konsert på fredag kväll
4: Middag med sällan-ses-diabetes-bekant
5: Jespers barn kalas

Denna helgen är full proppad till max, utöver detta ska man ju såklart städa, tvätta och vara glad, hmpf.

Ja ja ja vad är väl en bal på slottet....

Här är i alla fall fem saker som jag gillar:

1: Hello Kitty
2: Virkning
3: Att bli glad
4: Fina mönster på tyger/papper
5: Få brev från Japan ( har fått mitt första denna veckan, tjhoo )
*******
Tjipp å hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback