Vilken härlig helg

Nu är vi friska! Vågar knappt skriva det...men jösses vad skönt det är när alla är piggelin. I helgen har vi verkligen haft familje tid. Vi har möblerat om ( det blev såååå bra ) vi har haft en dag inne i Göteborg där vi strosat och varit i affärer som barnen gillar, dessutom fikat på ett riktigt gammalt kondis. Det var länge sedan får jag säga. Istället för bilen tog vi pendeltåget. Upplevelse i sig för de små.
***

69579-159
Gospropp Jesper

***

69579-160
Gospropp Julia

***
I veckan som gick bakade vi pepparkakor, Julia åt mest deg och Jesper kavlade bakade.

69579-163

***

69579-162

***

69579-161

***
Och förresten, jag for iväg till H&M och införskaffade mig den jätte sköna Hello Kitty pyjamasen.
Dock hade jag lite beslutsångest, men tillslut valde jag och i samma veva som jag lämnade butiken insåg jag att jag behöver ju egentligen inte välja. Det är ju bara att KÖPA båda. Hur ofta finns det HK saker på H&M att köpa?? Så det blir en ny tripp någon dag för att bunkra upp den andra pyjamasen också ;-)

***

Kommentarer
Postat av: Britta

Så härligt att höra att ni är friska igen. Låter som ni haft en mysig helg. Imponerad av pepparkaksbaket. Tycker sällan jag hinner innan lucia.

Kramis!

Postat av: Li

Passar på att uppmärksamma dig min nya blogg på devilleplace.se har lagt in dig som länk där! Ha en toppendag!! Härligt att ni är friska igen!
Kram Li.

2006-11-22 @ 14:37:23
URL: http://devilleplace.blogg.se/deville/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback