Sjukstugan fortsätter

Ja ha, här rullar sjukstugan på. Nu har jag då fått dessa baciller som mina små troll har spridit ut här hemma. Det är seg draget, jätte tråkigt att vara hemma, dessutom så är Julia inte riktigt frisk ännu. Hennes feber åker jo jo.

Men mormor har varit på besök mitt i eländet, hon har varit till stor hjälp dessa dagar, dock var det inte så skoj för henne att dyka rakt in i bacill huset. Nu får vi se om hon klarar sig undan sjukan eller inte. Håller tummarna hårt för henne.

Och en annan glädje mitt i allt: Ett brev från Japan damp ner. Tjoho vad roligt! :-) Denna gången med lite små gåvor, sånt som jag bara älskar.

69579-156
Brev, Hello Kitty plåster +kort, 
små origami vikningar och fint vykort med klassisk Japansk bild. 

Nu är det bara att sätta sig ner å skicka ett svar...

***

Har även virkat en liten tårta som ska fungera som en nåldyna.

69579-157

Syns det att det är en tårta?

***

Kommentarer
Postat av: Lena

Japp, det syns att det är en tårta du är så himla duktig :)

Min syrra hade en brevvän när hon var yngre och hon skickade också en massa såna där små fina saker. Fast på den tiden hette Kitty - Miffy va? Eller var Miffy nån annan?

Postat av: Humla

Absolut! Roligt med tjocka brev på posten - precis vad man behöver när man är hängig... krya på er nu!
Kram!!

2006-11-15 @ 06:36:02
URL: http://www.mammahumla.blogg.se
Postat av: Li

Hihihi!! va kreativ du är med virkandet, ja såklart syns det ju att det är en tårta!! Superfint!!

2006-11-15 @ 17:43:42
URL: http://devilleplace.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej!
Jag undrar om du har virkbeskrivning på dina nåldynor?
Mvh Pernilla

2007-10-02 @ 14:33:00
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback