Värme!

Idag kom den...värmen. Underbara sol, verkligen efterlängtad. Det svåra dock är ju vilka kläder man ska ha på sig. Helt plötsligt så är den tunna slitna vinterjackan tok varm, fötterna kokar av strumpa och sko.

Samtidigt så ropar kläderna i butikerna ett svagt lock rop...kom, kom och köp mig. JA JAG  kommer...när pengar finns på kontot :-( Just nu har vi lite köp stopp i familjen, vilket inte gör saken bättre, utöver detta ska tilläggas, att jag inte har samma kläd storlek som förra sommaren. Vilket är underbart men samtidigt gör att jag verkligen inte har några kläder.

Men, men skam den som deppar, det kommer ju snart en ny månad med nya pengar :-) Det blir till å rulla upp och sy in så länge. Trots köp förbud så bröt jag denna lilla regel, lyckades hitta en somrig blus på rea endast 74 kr. Kunde bara inte motstå!

Kommentarer
Postat av: Britta

Visst är det härligt med solen. Skulle också vilja handla lite, men här blir det inte heller några egna kläder på ett tag. Stora barnen får i första hand inför konfirmationer och åk 9 avslutning.

Kul att du har en mindre storlek...här har jag lyckats hålla mig till min, fast lite mer träning skadar inte nu på senvåren.

Kramis!

Postat av: Katrin

Ja, vädret har vart helt fantastiskt de senaste dagarna! Har vart ute i solen hela dagen. Barnen har vart super snoriga, men jag tänkte att solen bara gör nytta! ;-)

2006-05-05 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback