Underbar dag

Idag har vi haft en super mysig dag, jag och barnen. Jesper och Julia har varit så gulliga mot varann ( varför är det inte så oftare? ). Vi var ute i vår lilla trädgård på förmiddagen. Vi rensade ogräs ( något vi har gott om ) de fick köra skottkärran, gräva,och greja. Sen var det lunch och efter det sov Julia i 1 1/5 tim ( sååå härligt ) Då fick verkligen jag och Jesper egen tid. Mys.

Efter det var det mellis och sen bar det iväg till bibblan. Vi har nog bästa biblioteket tror jag. Finns en sago grotta, data spel, rit hörna, lyssna på bok hörna. Vi var där i närmare 2 tim. Sen hämtade M oss. Då bar det hem till matlagning av köttbullar och makaroner.

Underbar dag : )

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter himla mysigt när de är rara emot varandra de små :)
Skönt att få grejja lite i trädgården med, skulle behöva rensa mina rabatter med.

Kram

Postat av: cia med felicia & linnea

Mmm, låter som en himla bra bibbla! Kul!

2006-08-30 @ 05:30:42
URL: http://www.busungarna.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback